fbpx

Czy naprawdę trzeba mieć strategię komunikacji? Co daje taki dokument? Jak się do tego zabrać? Co powinien zawierać i na jakie pytania odpowiadać? Jak komunikować swoją markę osobistą w kryzysie? Na te oraz inne pytania w przygotowanym dla Was podcastcie odpowiada

Łukasz Głombicki

Strateg kreatywny, trener i konsultant. Na co dzień współpracuje z największymi markami i agencjami w Polsce. Ekspert ds. komunikacji, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji na wydziałach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Socjologia w Collegium Civitas. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w branży mediów i marketingu. Wcześniej szef komunikacji LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska.

 

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od [Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel ]